TECHNICKÉ VLASTNOSTI
Díky vícevrstvým směsím (3LC) v přední a zadní pneumatice, technologii CAP & BASE, inovativnímu dezénu a rozmístění drážek jsme dosáhli účinnějšího odvádění vody, lepší adheze v obtížných podmínkách a větší odolnosti vůči opotřebení.
Vzorek na přední pneumatice má zvýšený poměr drážek v oblasti ramene a menší ve střední oblasti. To usnadňuje dosažení stability při vysokých rychlostech, což je naprosto nezbytné při zvládání i těch nejnáročnějších cest a terénů.
Vzorek na zadní pneumatice s úhlem sklonu drážky přizpůsobeným pro odvod vody zvyšuje adhezi na mokrém povrchu při přímé jízdě a při zatáčení.
Použití bezešvého nárazníkového pásu (MSB) s novou konstrukcí kostry umožnilo zvýšit o 5 % styčnou plochu pneumatiky s vozovkou, o 9 % zlepšit trakci a o 8 % zrychlit průjezd zatáčkou na mokrém povrchu.
PŘEDNÍ
PNEUMATIKA
Hlavní důraz na odvádění vody a rovnováhu mezi schopností deformace a tuhostí.
- Zvýšený poměr drážek v oblasti ramene
- Nízký, snížený poměr drážek ve střední oblasti
Konstrukce pneumatiky
Směs pneumatiky
Tlak
Analýza kontaktu Ultimate Eye ukazuje, kromě zlepšení plochy styku pneumatiky s vozovkou, také lepší rozložení tlaku.
Kontaktní plocha pneumatiky (CA=30°)
Rychlost kola na mokré vozovce (INDEX)
Koeficient tření na mokré vozovce (INDEX)
ZADNÍ
PNEUMATIKA
Hlavní důraz na odvádění vody a rovnováhu mezi schopností deformací a tuhostí.
- Zvýšený poměr drážek v oblasti ramene
- Úhel sklonu drážky přizpůsobený pro odvod vody.
- Velký dezénový blok ve střední části
Konstrukce pneumatiky
Směs pneumatiky
Tlak
Analýza kontaktu Ultimate Eye ukazuje, kromě zlepšení plochy styku pneumatiky s vozovkou, také lepší rozložení tlaku.
Kontaktní plocha pneumatiky (CA=30°)
Rychlost kola na mokré vozovce (INDEX)
Koeficient tření na mokré vozovce (INDEX)
VÝKONNOST
SORTIMENT
*UM: možnost instalace s duší, pokud byl použit dušový ráfek.