BATTLAX ADVENTURE A41

NOVÁ CESTA
K DOBRODRUŽSTVÍ

Kompletní soubor vlastností,
které vás budou provázet celou cestu.

Battlax Adventurecross AX41 je terénní pneumatika Trail Off-Road od Bridgestone. Umožní vám jízdu po každém druhu silnice a nezpevněných cestách a užívat si tak každou cestu do neznáma!

Motocyklistům s motocykly se středním a velkým objemem poskytujeme opravdového společníka na cesty, kde je jistota a vnímání kontaktu podstatou úspěšné jízdy. Pneumatiky s výbornou adhezí pro každé počasí a každý typ povrchu vás dovezou všude, kam chcete.

TECHNICKÉ VLASTNOSTI

Díky vícevrstvým směsím (3LC) v přední a zadní pneumatice, technologii CAP & BASE, inovativnímu dezénu a rozmístění drážek jsme dosáhli účinnějšího odvádění vody, lepší adheze v obtížných podmínkách a větší odolnosti vůči opotřebení.

Vzorek na přední pneumatice má zvýšený poměr drážek v oblasti ramene a menší ve střední oblasti. To usnadňuje dosažení stability při vysokých rychlostech, což je naprosto nezbytné při zvládání i těch nejnáročnějších cest a terénů.

Vzorek na zadní pneumatice s úhlem sklonu drážky přizpůsobeným pro odvod vody zvyšuje adhezi na mokrém povrchu při přímé jízdě a při zatáčení.

Použití bezešvého nárazníkového pásu (MSB) s novou konstrukcí kostry umožnilo zvýšit o 5 % styčnou plochu pneumatiky s vozovkou, o 9 % zlepšit trakci a o 8 % zrychlit průjezd zatáčkou na mokrém povrchu.

PŘEDNÍ
PNEUMATIKA

Hlavní důraz na odvádění vody a rovnováhu mezi schopností deformace a tuhostí.

  • Zvýšený poměr drážek v oblasti ramene
  • Nízký, snížený poměr drážek ve střední oblasti

VÝHODY

  • Zlepšené
    odvádění
    vody
  • Stabilita při přímé jízdě a při zatáčení
  • Reakce a výkonnost
Konstrukce pneumatiky
Směs pneumatiky
Tlak

Analýza kontaktu Ultimate Eye ukazuje, kromě zlepšení plochy styku pneumatiky s vozovkou, také lepší rozložení tlaku.

Kontaktní plocha pneumatiky (CA=30°)
Rychlost kola na mokré vozovce (INDEX)
Koeficient tření na mokré vozovce (INDEX)

ZADNÍ
PNEUMATIKA

Hlavní důraz na odvádění vody a rovnováhu mezi schopností deformací a tuhostí.

  • Zvýšený poměr drážek v oblasti ramene
  • Úhel sklonu drážky přizpůsobený pro odvod vody.
  • Velký dezénový blok ve střední části

VÝHODY

  • Zlepšené
    odvádění
    vody
  • Větší
    lehkost
    ovládání
  • Lepší reakce
    a kontrola limitů
Konstrukce pneumatiky
Směs pneumatiky
Tlak

Analýza kontaktu Ultimate Eye ukazuje, kromě zlepšení plochy styku pneumatiky s vozovkou, také lepší rozložení tlaku.

Kontaktní plocha pneumatiky (CA=30°)
Rychlost kola na mokré vozovce (INDEX)
Koeficient tření na mokré vozovce (INDEX)

VÝKONNOST

SORTIMENT

*UM: možnost instalace s duší, pokud byl použit dušový ráfek.