BATTLAX SPORT TOURING T32

NOVÁ ÚROVEŇ TECHNOLOGIE
PRO NEJLEPŠÍ
KONTAKT SE SILNICÍ

Nejnovější vlajkový model společnosti Bridgestone
v kategorii Sport Touring.

BATTLAX SPORT TOURING T32 kombinuje všechny prvky požadované v této třídě z hlediska výkonu. Je to jistota a vnímání kontaktu se silnicí za jakýchkoliv povětrnostních podmínek.

Speciální dezén běhounu Puls Groove umožnil výrazně zlepšit výkonnost při jízdě v dešti. Kombinace pulsních drážek s malými centrálními deflektory optimalizuje a urychluje průtok vody. Získáváte lepší přilnavost a plynulost jízdy na mokrém povrchu.

T32 je nový referenční bod v kategorii Sport Touring. Potvrzují to působivá data ohledně zvýšení oblasti kontaktu zadní pneumatiky se zemí o 13% a zlepšení přilnavosti této oblasti. Těchto úspěchů bylo dosaženo, aniž bychom ztratili velmi ceněnou linearitu řízení.

Pro středně těžké a těžké motocykly Bridgestone vyvinula pneumatiku T32 GT se zlepšenými technickými vlastnostmi a novým vzorkem běhounu určeným pro tuto zvláštní kategorii.

TECHNICKÉ VLASTNOSTI

Použití směsi 3LC + Cap and Base s technologií Silica RICH + polymer RC + Nano Pro Tech umožňuje plynulou jízdu na suchém a mokrém povrchu, přilnavost i při nízkých teplotách a stabilitu při vysoké rychlosti jízdy.

Zvýšený podíl drážek (3% na přední pneumatice a 6% na zadní), optimalizovaný úhel, uspořádání drážek a nová technologie dezénu běhounu Pulse Groove odpovídají za silné vnímání kontaktu pneumatiky s mokrým povrchem.

Nový tvar zadní pneumatiky navíc zajišťuje lepší řízení s lineární a neutrální charakteristikou. Získáváte lepší adhezi při průjezdu zatáček a zmenšení plochy skluzu, a tím větší bezpečnost během jízdy.

  • Procentuálně větší podíl drážek v přední a zadní pneumatice
  • Nová technologie dezénu běhounu Bulse Groove
  • Optimalizovaný úhel a uspořádání drážek

PŘEDNOSTI

  • Zvýšení celkového výkonu na mokrém povrchu
  • Optimalizovaná tuhost dezénu běhounu
  • Lepší vnímání kontaktu se silnicí
Konstrukce pneumatiky
Brzdění na mokrém povrchu
Konstrukce pneumatiky
  • Zvětšená adhezní plocha a zmenšená plocha skluzu na přední pneumatice
  • Zvýšení celkové plochy styku zadní pneumatiky se zemí o 13%
  • Zvýšení celkové adheze v oblasti styku na zadní pneumatice
Trakce na mokrém povrchu
  • Smyk zadní pneumatiky je pozdější než v případě T31
  • Součinitel skluzu, nejvyšší/nejnižší úroveň ve srovnání s T31

VÝKONNOST T32

VERZE T32 GT

  • Zahrnuje novou technologii projektování dezénu běhounu Pulse Groove
  • Optimalizované uspořádání a konstrukce drážek s cílem získat tuhost dezénu běhounu požadovanou u středně těžkých a těžkých motocyklů
Porovnání podílu drážek

SORTIMENT t32

SORTIMENT t32 GT